NeeChee by Janusz M

Nie mam w zwyczaju focenia kota…wiec dodaje zdjecia zrobione przez Janusza Millera. Prosze Panstwa – oto moj Pan Kot/Nie Kot czyli Ko(t)smitha.

Dzięki :)

5 thoughts on “NeeChee by Janusz M

  1. fajne te kocurki.. ale why tak malo zdjec?:) Społeczeństwo domaga sie o wiecej :)

    pozdrawiam serdeczenie

    ps. a tak apropo plenerow, to zamiast na paintballa jedzcie w ta niedziele na stocznie remontowa – otwarta od 10 do 14

  2. Oj Aniu Aniu, bo ja nie foce kota a wszyscy chca widziec jak wyglada, wiec wyjatkowo.
    A moje fotki sa…w kompie – do obrobki :)

    Thomas – łeee stocznia stocznia…ile można.
    Ja czekam na wiosne i na majowki.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s