Raz Dwa Trzy i noworocznie

Parlament 09.12.2007 – magicznie

FULL GALLERY +click+

To pewnie ostatania galeria w tym roku, wiec napisze pare slow…

Nie bede miala okazji kazdemu zlozyc zyczen, dlatego skorzystam z tej wirtualnej formy zwrocenia sie do wszystkich, ktorych znam i tych, ktorych nie znam.

Zycze Wam oczywiscie szalonej, szampanskiej zabawy Sylwestrowej – najlepiej do samego rana.

A w Nowym Roku wszystkiego o czym marzycie, tak najglebiej, najbardziej niesmialo, nierealnie i zbyt odwaznie. Mowcie o marzeniach glosno – tylko wtedy sie spelniaja. Czego jeszcze? Tego co wazne: duzo milosci, zelaznej przyjazni i odwagi, by sie realizowac. Nawet pod prad, pod wiatr i na przekor. A ja obiecuje sobie wierzyc w siebie, nawet jak juz nikt nie bedzie we mnie wierzyl. I co najwazniejsze – wiecej pstrykac – nie tylko to co samo sie pojawia przed moimi oczami, ale to co chcialabym zobaczyc ;) I aby nie zyc wg „powinienen, czyli musze”, ale wg „chce, pragne”. Zyczenia specjalne : Obys w Nowym Roku robil wlasnie to co LUBISZ robic.

Trzymajcie sie! Do zobaczenia za rok ;)