spider’s net

malwina04aa

Model: Malwina (ML Studio)
Make up: Kamila Wyroślak
Gdynia 2008
___

Wpis bardzo osobisty:

Czemu nie wrzucam nowych zdjęć?
Nie mam nadal czasu, ale za to robię więcej rzeczy, ktore zawsze sprawialy mi przyjemnosc, ktore chcialam robic. Życie w zagmatwaniu nie wychodzi na dobrze. Dzień świstaka każdego dnia potrafi zabic całą energię życiową. Nie ma po co wstawać z łóżka… Po prostu. Czasem trzeba zadać sobie pytanie – czego chcę i jak ma wyglądać reszta mojego życia. I ja sobie ro pytanie zadałam. Teraz jestem ja jako ja i nie jestem śrubką w maszynie. To jest cudowne.

Jesli ktos chce poogladac kilka zdjec wiecej, to zapraszam na portal plfoto.com: http://plfoto.com/61403/autor.html

2 thoughts on “spider’s net

  1. o tak, z zagmatwania i poplątania nic dobrego nie wychodzi. prędzej czy później musi z tego wyniknąć coś złego. zdjęcia przednie, bardzo się podobają..
    pozdrawiam

Skomentuj

