Moto-ślub Gosi i Roberta 14.10.2006

Mialam tylko zrobic makijaz, ale zawsze marzylam o fotografowaniu pary mlodej na 2 kolkach i dlatego pozwolilam sobie zostac troszke dluzej. No i to slub na mojej dzielnicy, wiec radosc podwojna. Dziekuje!

Nadniebieskie oczy Gosi :-)

i świadkowa

na skosa , bo zylandor chcialm odciac…

jak widac – z Mama

i bratem

wyluzowany Tata

Pan Mlody ze swiata na nowym rumaku…

Szalone kroki na boki

Yamaha DS z para w tle ;)

Barwnie, bo ten bukiet…ech

D Star w calej chromowej okazalosci…

Ustalanie drogi do kosciola

Brak czasu. Dobrze, ze ksiadz (tez motocyklista) poczeka.

i zyli dlugo i szczesliwie…

13 thoughts on “Moto-ślub Gosi i Roberta 14.10.2006

  1. Tak tylko…dwa slowa. Nie na temat zdjec.

    Zbyszek zmarl. Nie znalam go osobiscie, ale odwiedzal mojego mlodego bloga. Fotograf, muzyk i tak jak my – po prostu mlody czlowiek.
    Nie udalo sie wygrac z choroba. Smutne to.

  2. Chyba autentyczny wyraz oczu Jej uroczego brata mnie uwiodl bo… 200% nie tlumionych uczuc (Mama & PM po 100%) jest jednak na zdjeciu „oczko” wyzej :) Palma Pierwszenstwa dla fotki nr 4!

  3. piekna panna mloda!!! inna niz wszystkie ktore do tej pory widzialem….te wszystkie oblesne ulizane koki i tapety na twarzy….bleee!! a tu…sama natura.rezolutne spojrzenie i te loczki…bardzo kobieco i jednoczesnie dziewczeco!! widac ze sie raduja tym dniem!! samych radosci w zyciu wam zycze

  4. Dzięki, Kamilko, za tę czerń-biel zdjęcia ze mną (5), jest dla mnie łaskawsza, niż pełna paleta barw. Znasz swój „fach”! A na marginesie: na weselu u burmistrza bawiłam się doskonale. A jaki podziw wzbudzałam! Nikt nie spodziewał się, że ta starsza ciotunia… ech… To dzięki Twoim rączkom. (Ale im tego nie powiedziałam, wybacz, babska próżność…)Jeszcze raz DZIĘKI!!! J.P.

Skomentuj

